REMA 1000 Aqua Camp 2023
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Der er plads på ventelisten. Du kan tilmelde dig, når du er logget ind
Fladså Svømmeklub og Dansk Svømmeunion inviterer friske sild og barske vandhunde i alderen 6-13 år til REMA 1000 AquaCam. AquaCamp er en sommerlejr, der afholdes i Fladså Hallen fra onsdag til fredag i uge 32, i tidsrummet 8.00-15.00.
Selvom man ikke er den store svømmer eller medlem af Fladså Svømmeklub, kan man sagtens være en del af Camp’en.
Vi har fokus på sjove og spændende aktiviteter og indholdet på REMA 1000 AquaCamp er udviklet af Dansk Svømmeunion og Fladså Svømmeklub og er fyldt med masser af sjove og spændende aktiviteter både på land og i vand. Vi skal svømme, dykke, lære udspring og mange andre sjove vandaktiviteter. På landjorden bliver der også rig lejlighed til at lege, spille bold og meget mere.
REMA 1000 AquaCamp ledes af klubbens uddannede instruktører og livreddere.

Deltagerne skal selv medbringe følgende:

• Godt humør
  • Badetøj
  • 2 håndklæder pr. dag
  • Solid madpakke til frokost
  • Påklædning til indendørs i sportshallen og/eller udendørs, afhængigt af vejret. Husk sko til der kan løbes i.
  • Solcreme

Klubben står hver dag for morgenmad, og frugt, saftevand og vand i løbet af dagen.

08.08.2023
09.08.2023 kl. 08.00 - 11.08.2023 kl. 15.00