Instruktør
Klara Andersen
Beskrivelse
Jeg hedder Klara og bor i Næstved, jeg glæder mig til at lære børnene at svømme på en sjov men lærerig måde.
Jeg mener det er vigtig at kunne svømme og jeg vil gerne give børnene gode stunder i vandet.

Lars Petersen
Beskrivelse
Jeg hedder Lars. Jeg er 44 år gammel. Jeg har selv svømmet i mange år. Jeg blev uddannet svømmelærer i 2011 og har undervist on/off siden.
For mig er det vigtig at lære eleverne de rigtige svømmeteknikker, så det bliver så let og sjovt som muligt.

Rasmus Leen Olsson
Hej
Jeg hedder Rasmus og kommer fra Næstved af.
Jeg har selv svømmet i mange år.
Jeg mener, at det er vigtigt at kunne svømme, så derfor er jeg rigtig glad, for at kunne lære det jeg ved om svømning videre.

Roald Roden
Beskrivelse
Jeg hedder Roald, jeg bor i Vordingborg. Jeg har baggrund som konkurrence svømmer. Den viden jeg har om svømning, benytter jeg mig til at hjælpe unge og børn til at forbedre deres svømme teknik. Jeg skaber en tryg stemning under min træning og får alle med så de ved hvad der skal ske.
Mette Lise Pommer
Beskrivelse
Jeg hedder Mette-Lise Pommer og har været tilknyttet Faldså Svømnmeklub en lang årrække.
Jeg har børnehold, hvor vi træner bravt og har det sjovt. Jeg har et hold for aquadamer sammen med Kirsten, hvor vi går til den med konditionstræning og styrker vores muskler og har det fornøjeligt.
Lisbeth Andersen
Beskrivelse
Jeg hedder Lisbeth og har undervist rigtig mange børn som har valgt at lære at svømme i Fladså Svømmeklub.

Børn som får lov at lege sig til tilvænning af svømmearter har større mulighed for at blive gøde svømmer og det er det vores små poder elsker. Derfor uden at børn ved det, er det fra første dag de træder ned i vandet starten på at blive en god svømmer.
Igennem legen bygger jeg grundteknikken ind og ikke mindst bare at være tryg i at begå sig i vandet. Dykke, boldspil, og så småt leg med de 4 svømmearter er det året bæger præg af.
Det skal være sjovt at gå til svømning!
Jakob Ole Larsen

Hjælpe instruktør
Alberte Flex
Beskrivelse

Hej jeg hedder Alberte og bor i Mogenstrup.
Jeg har altid elsket at svømme, og synes det er rigtig vigtigt at lære fra barns ben af. Derfor er jeg glad for at kunne være med til at lære børnene at svømme, og samtidig give dem en tryg og god oplevelse i vandet.

Clara Stenbek
Isabella Skaarup Gro Petersen
Kasper Jakobsen
Linus Stenbek
Marcus Nielsen

Jeg hedder Marcus Nedergaard Nielsen

Jeg bor i Brøderup med mine forældre og mine søskende.

I min fritid kan jeg godt lide at spille computer og være sammen med venner og familie.

Mathias Frederiksen
Sarah Linnemand andersen
Beskrivelse

Hej, jeg hedder Sarah og bor sammen med min søde familie i Myrup. Jeg har altid svømmet og mener det er vigtigt at lære at svømme. Dette skal dog gøres på en sjov men samtidig lærerig måde. Derfor er jeg glad for at være en del af at kunne lære børnene at svømme og give dem en god oplevelse med vand.

Selma Niemann

Hej
Jeg hedder Selma og jeg bor i Mogenstrup med min familie.
Jeg har altid elsket at svømme og jeg syntes at det er vigtigt at børnene for et godt forhold til vand.
Jeg holder af at arbejde med børnene i vandet og jeg er glad for at kunne hjælpe dem med at være trygge i vand og finde glæden ved svømning.

Thor Hansen
Hold i dag