Bestyrelsesmedlem
Flemming Jensen
Lyndsey Craft
Præsentation

Jeg har været medlem af bestyrelsen siden sommeren 2022. Vi er tilflyttere til Mogenstrup i 2019, og vil gerne være med til at holde gang i de lokale foreninger og fællesskabet. Jeg har 2 børn som begge går til svømning i klubben.

Nana Hjort
Præsentation
Jeg hedder Nana, og har været med i bestyrelsen siden juni 2022. Som bestyrelsesmedlem vil jeg gerne være med til at bakke op omkring vores lokale svømmeklub, så den forhåbentlig også er her om mange år.
I bestyrelsen har jeg administrative opgaver, især opgaver knyttet til indkøb.
Steen Jensen
Præsentation
Jeg er nyt medlem, som suppleant til Fladså Svømmeklubben Bestyrelse, og glæder mig til at hjælpe både instruktører/hjælpetrænere og svømmere.
Mit motto er "det skal være sjovt at dyrke sport”.
Trine Toftlund
Præsentation
Jeg hedder Trine. Jeg bor i Tappernøje. Jeg er startet i bestyrelsen i 2020. Jeg vil gerne være med i bestyrelsen, fordi jeg synes, at det er vigtigt at bakke op om en lokal klub med plads til hele familien. Jeg har selv 4 drenge, som svømmer eller har svømmet i klubben.
Dorthe Vistisen
Præsentation
Jeg har været medlem af bestyrelsen i Fladså Svømmeklub siden 2009 og har været svømmeklubbens kasserer fra sommeren 2012.
Jeg har selv svømmet i Fladså Svømmeklub i rigtig mange år, samt været instruktør i omkring 6 sæsoner.
Hold i dag

Følg med